17 produktów
Wybierz auto
MALAH213000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
110,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
110,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR606955
Wymiary radiatora: 180 x 158 x 40 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
77,58
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
77,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,34
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
74,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0160150013
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 180x158x42
Rozwiń więcej danych
63,79
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
63,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0160150013A
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 180x158x42
Rozwiń więcej danych
62,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
62,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
71,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR631112
Wymiary radiatora: 190 x 160 x 26 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
135,75
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
135,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCNGFT010
Długość sieci [mm]: 180
Szerokość sieci [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
80,50
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
80,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971453
Wymiary radiatora: 180 x 158 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
93,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
93,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DRR09043
Wymiary radiatora: 180x158x42
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
187,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
187,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS71459
98,94
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
98,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54415
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Długość sieci [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
80,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
80,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218491000
71,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
71,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218507000
Długość sieci [mm]: 190
Szerokość sieci [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
136,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
136,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54377
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
199,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
199,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
85,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DRR09042
Wymiary radiatora: 180x158x42
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
148,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
148,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT 500. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT 500 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT 500 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.