Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
MALAH58000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
144,15
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
144,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0160150001
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 250x140x42
Rozwiń więcej danych
74,04
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
74,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,60
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
105,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DRR09073
Wymiary radiatora: 210x163x27
Masa [g]: 820
192,60
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
192,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971452
Wymiary radiatora: 210 x 162 x 33 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
128,16
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
128,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT BRAVO II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT BRAVO II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT BRAVO II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.