4 produkty
Wybierz auto
Jakość: Premium line
Wymiary radiatora: 160x187x26
Rozwiń więcej danych
87,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
87,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 159 x 196 x 26 mm
Specyfikacja: W/i pipe set
Rozwiń więcej danych
161,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
161,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Ir plus
Wymiary radiatora: 160x191x26
Rozwiń więcej danych
125,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
125,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 160 x 187 x 26 mm
Wersja: W/o pipe set
Rozwiń więcej danych
142,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
142,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT LINEA. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT LINEA jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT LINEA jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.