6 produktów
Wybierz auto
HAR605501
Dla numeru oe: 46723061
Wymiary radiatora: 249 x 140 x 42 mm
Rozwiń więcej danych
54,84
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
54,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,88
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
83,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,11
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
70,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
121,27
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
121,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971448
Dla numeru oe: 7078698
Wymiary radiatora: 224 x 194 x 42 mm
Rozwiń więcej danych
104,50
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
104,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971454
Dla numeru oe: 46723061
Wymiary radiatora: 249 x 140 x 42 mm
Rozwiń więcej danych
125,51
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
125,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT SIENA. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT SIENA jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT SIENA jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.