7 produktów
Wybierz auto
224,19
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
224,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971771
Wymiary radiatora: 170 x 171 x 30 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
294,18
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
294,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR618627
Wymiary radiatora: 170 x 171 x 30 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
164,57
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
164,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH197000S
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Rozwiń więcej danych
361,78
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
361,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
239,69
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
239,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
323,92
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
323,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
276,56
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
276,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD FIESTA VI. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FORD FIESTA VI jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD FIESTA VI jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.