13 produktów
Wybierz auto
044653633
Moc znamionowa [w]: Braz
Ograniczenia producenta: Visteon
Rozwiń więcej danych
131,85
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
131,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0160150013A
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 180x158x42
Rozwiń więcej danych
64,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
64,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971453
Wymiary radiatora: 180 x 158 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
92,91
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
92,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCNGFT010
Długość sieci [mm]: 180
Szerokość sieci [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
79,72
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
79,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
85,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
70,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR624729
Wymiary radiatora: 247 x 207 x 18 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
74,91
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
74,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971748
Wymiary radiatora: 247 x 207 x 18 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
158,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
158,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0160150013
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 180x158x42
Rozwiń więcej danych
63,18
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
63,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR606955
Wymiary radiatora: 180 x 158 x 40 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
64,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
64,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218491000
64,56
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
64,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH152000S
Materiał: Aluminium
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
184,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
184,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
73,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD KA. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FORD KA jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD KA jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.