Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do FORD KA

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 044653633

Nagrzewnica NRF 53633

Moc znamionowa [W]: BRAZ, Ograniczenia producenta: VISTEON, Grubość [mm]: 16, Szerokość [mm]: 20...
138,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0510AC581303

Nagrzewnica MAXGEAR AC581303

Grubość [mm]: 42, Szerokość [mm]: 158, Wysokość [mm]: 180, Materiał: Aluminium, Jakość/Klas...
78,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040971748

Nagrzewnica NISSENS 71748

Wymiary radiatora: 247 x 207 x 18 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
158,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczn...
83,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYCNGFT010

Nagrzewnica NTY CNG-FT-010

Długość sieci [mm]: 180, Szerokość sieci [mm]: 158, Głębokość sieci [mm]: 42
79,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR624729

Nagrzewnica HART 624 729

Wymiary radiatora: 247 x 207 x 18 mm, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z...
74,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MALAH152000S

Nagrzewnica MAHLE AH 152 000S

Materiał: Aluminium, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z/bez klimatyzacji, Długość sieci [mm]:...
181,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 044653641

Nagrzewnica NRF 53641

Grubość [mm]: 42, Szerokość [mm]: 158, Wysokość [mm]: 180, Materiał: Aluminium, Jakość/Klas...
90,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR606955

Nagrzewnica HART 606 955

Wymiary radiatora: 180 x 158 x 40 mm, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z...
64,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT55256

Nagrzewnica FAST FT55256

Grubość [mm]: 40, Szerokość [mm]: 180, Wysokość [mm]: 158, Materiał: Aluminium
63,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
64,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA0160150013

Nagrzewnica ABAKUS 016-015-0013

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczn...
70,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040971453

Nagrzewnica NISSENS 71453

Wymiary radiatora: 180 x 158 x 40 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
92,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Nagrzewnica w samochodzie FORD KA – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD KA. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie FORD KA?

Nagrzewnica samochodu FORD KA jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD KA jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

FORD KA – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.