Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do FORD MONDEO IV

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica NRF 54364

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem

231,20

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

231,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54371

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem

196,66

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

196,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 257 000S

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,25

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

307,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71773

Wymiary radiatora: 188 x 175 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

284,46

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

284,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica HART 623 335

Wymiary radiatora: 188 x 175 x 32 mm

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

198,79

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 28.04

U ciebie: pon. 28.04

198,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71774

Wymiary radiatora: 188 x 175 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

220,40

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

220,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VALEO 811515

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 164.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

459,56

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

459,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

163,65

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

163,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD MONDEO IV

Nagrzewnica w samochodzie FORD MONDEO IV – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD MONDEO IV. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie FORD MONDEO IV?

Nagrzewnica samochodu FORD MONDEO IV jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD MONDEO IV jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

FORD MONDEO IV – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.