5 produktów
Wybierz auto
146,31
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0170150001B
Jakość: Premium line
Wymiary radiatora: 195x181x52
120,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
120,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971747
Wymiary radiatora: 195 x 181 x 52 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
164,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
164,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR612854
Wymiary radiatora: 195 x 181 x 52 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
131,61
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
131,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
121,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
121,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD TOURNEO CONNECT. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FORD TOURNEO CONNECT jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD TOURNEO CONNECT jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.