Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do FORD TRANSIT V

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica ABAKUS 017-015-0024-B

Darmowa dostawa od 49 zł

Nagrzewnica ABAKUS 017-015-0024-B

ABA0170150024B

Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów

Jakość: Premium line

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

105,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71769

Darmowa dostawa od 49 zł

Nagrzewnica NISSENS 71769

040971769

Wymiary radiatora: 245 x 145 x 42 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

135,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71768

Darmowa dostawa od 49 zł

Nagrzewnica NISSENS 71768

040971768

Wymiary radiatora: 245 x 145 x 40 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

195,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

195,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VALEO 811520

Darmowa dostawa od 49 zł

Nagrzewnica VALEO 811520

VAL811520

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 146.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

185,02

zł/szt.

Kraków: czw. 12.06

U ciebie: czw. 12.06

185,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54230

Darmowa dostawa od 49 zł

Nagrzewnica NRF 54230

044654230

Grubość [mm]: 48

Szerokość [mm]: 146

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

129,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71776

Darmowa dostawa od 49 zł

Nagrzewnica NISSENS 71776

040971776

Wymiary radiatora: 135 x 145 x 42 mm

Wersja: Aux heater

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

188,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

188,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54228

Darmowa dostawa od 49 zł

Nagrzewnica NRF 54228

044654228

Grubość [mm]: 42

Szerokość [mm]: 147

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

150,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT V

Nagrzewnica w samochodzie FORD TRANSIT V – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD TRANSIT V. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie FORD TRANSIT V?

Nagrzewnica samochodu FORD TRANSIT V jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD TRANSIT V jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

FORD TRANSIT V – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.