7 produktów
Wybierz auto
ABA0170150024B
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
105,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.03
105,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
197,68
zł/szt.
Kraków: czw. 13.03
U ciebie: czw. 13.03
197,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
157,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.03
157,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,68
zł/szt.
Kraków: czw. 13.03
U ciebie: czw. 13.03
128,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971769
Wymiary radiatora: 245 x 145 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
148,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.03
148,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971768
Wymiary radiatora: 245 x 145 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
195,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.03
195,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971776
Wymiary radiatora: 135 x 145 x 42 mm
Wersja: Aux heater
Rozwiń więcej danych
188,71
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
188,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD TRANSIT V. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FORD TRANSIT V jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD TRANSIT V jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.