7 produktów
Wybierz auto
MAG350218450000
141,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR631115
Wymiary radiatora: 245 x 145 x 40 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
196,51
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
196,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971776
Wymiary radiatora: 135 x 145 x 42 mm
Wersja: Aux heater
Rozwiń więcej danych
186,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971778
Wymiary radiatora: 245 x 145 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
276,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
138,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
179,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
186,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
186,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD TRANSIT VI. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FORD TRANSIT VI jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD TRANSIT VI jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.