Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do HYUNDAI ACCENT

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica HART 612 862

Wymiary radiatora: 168 x 165 x 29 mm

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

86,43

zł/szt.

Kraków: pt. 06.06

U ciebie: pt. 06.06

86,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica OYODO 90B0327-OYO

Długość sieci [mm]: 153

Szerokość sieci [mm]: 205

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

207,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 03.06

207,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VAN WEZEL 82006061

Wymiary radiatora: 165x168x21

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

99,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 03.06

99,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 77631

Wymiary radiatora: 145 x 232 x 20 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

188,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 03.06

188,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 77643

Wymiary radiatora: 0

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

232,32

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

232,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 77604

Wymiary radiatora: 168 x 165 x 29 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

156,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 03.06

156,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54291

Grubość [mm]: 26

Szerokość [mm]: 171

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 03.06

133,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54339

Moc znamionowa [w]: Braz

Grubość [mm]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

175,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 03.06

175,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI ACCENT

Nagrzewnica w samochodzie HYUNDAI ACCENT – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe HYUNDAI ACCENT. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie HYUNDAI ACCENT?

Nagrzewnica samochodu HYUNDAI ACCENT jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie HYUNDAI ACCENT jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

HYUNDAI ACCENT – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.