7 produktów
Wybierz auto
Wymiary radiatora: 215 x 152 x 21 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
247,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
247,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
172,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
172,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
247,47
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
247,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 211 x 159 x 27 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
180,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
180,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość sieci [mm]: 1
Szerokość sieci [mm]: 1
Rozwiń więcej danych
169,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
169,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 971382h000
Wymiary radiatora: 151 x 208 x 16 mm
Rozwiń więcej danych
188,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
188,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Długość sieci [mm]: 211
Rozwiń więcej danych
181,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
181,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe HYUNDAI ELANTRA. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu HYUNDAI ELANTRA jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie HYUNDAI ELANTRA jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.