4 produkty
Wybierz auto
Producenci
MALAH174000P
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
230,35
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
230,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AVAHY6118
Ograniczenia producenta: Halla
Wymiary radiatora: 205x163x26
Rozwiń więcej danych
163,30
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
163,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
175,56
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
175,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040977614
Wymiary radiatora: 205 x 166 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
180,34
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
180,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe HYUNDAI SANTA FÉ I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu HYUNDAI SANTA FÉ I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie HYUNDAI SANTA FÉ I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.