4 produkty
Wybierz auto
NRF54425
Długość sieci [mm]: 225
Szerokość sieci [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
172,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.02
172,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR630926
Wymiary radiatora: 149 x 225 x 27 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
117,30
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
117,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040977657
Wymiary radiatora: 149 x 225 x 27 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
259,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.02
259,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF54426
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Długość sieci [mm]: 229
Rozwiń więcej danych
175,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.02
175,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe HYUNDAI SANTA FÉ II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu HYUNDAI SANTA FÉ II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie HYUNDAI SANTA FÉ II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.