6 produktów
Wybierz auto
AVAHY6168
Ograniczenia producenta: Doowon
Wymiary radiatora: 150x215x20
Rozwiń więcej danych
178,76
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
178,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
217,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
217,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR623341
Długość sieci [mm]: 150
Szerokość sieci [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
104,91
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
104,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040977642
Dla numeru oe: 971382e100
Wymiary radiatora: 150 x 220 x 0 mm
Rozwiń więcej danych
228,84
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
228,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54405
331,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
331,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
044654328
204,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
204,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe KIA SPORTAGE II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu KIA SPORTAGE II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie KIA SPORTAGE II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.