5 produktów
Wybierz auto
Wymiary radiatora: 196x148x32
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
132,97
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
132,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość sieci [mm]: 145
Szerokość sieci [mm]: 191
Rozwiń więcej danych
127,83
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
127,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
115,35
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
115,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 48
Szerokość [mm]: 152
Rozwiń więcej danych
169,73
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
169,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 145 x 191 x 44 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
193,01
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
193,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe MAZDA 2 I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu MAZDA 2 I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie MAZDA 2 I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.