6 produktów
Wybierz auto
040972029
Wymiary radiatora: 180 x 214 x 25 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
156,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972042
Wymiary radiatora: 180 x 205 x 33 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
251,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
044654338
Moc znamionowa [w]: Braz
Ograniczenia producenta: Behr
Rozwiń więcej danych
246,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
246,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218510000
Długość sieci [mm]: 180
Szerokość sieci [mm]: 206
Rozwiń więcej danych
116,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR630933
Wymiary radiatora: 180 x 214 x 25 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
118,03
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
118,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
353,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe MERCEDES-BENZ CLS C218. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu MERCEDES-BENZ CLS C218 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie MERCEDES-BENZ CLS C218 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.