6 produktów
Wybierz auto
119,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
119,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0540150001
Wymiary radiatora: 33.5x22.4x8.8
75,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
75,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972001
Wymiary radiatora: 215 x 208 x 45 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
136,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
136,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972013
Wymiary radiatora: 233 x 193 x 38 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
131,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
131,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP407748
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez części do montażu
110,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
110,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972019
Wymiary radiatora: 232 x 213 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
150,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
150,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe MERCEDES-BENZ KLASA S. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.