Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do MERCEDES-BENZ SPRINTER W906

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

151,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

151,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 360 x 170 x 35 mm

Ogrzewanie/chłodzenie: Dla samochodów z ogrzewaniem dodatkowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

225,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

225,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 160 x 152 x 42 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 160x152x42

Wersja: Rear

53,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 160 x 152 x 42 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

97,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu

Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane

183,65

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

183,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 42

Szerokość [mm]: 158

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,68

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

75,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji

Długość sieci [mm]: 160

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

79,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

79,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

220,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

220,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ W906

Nagrzewnica w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W906 – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe MERCEDES-BENZ SPRINTER W906. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W906?

Nagrzewnica samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER W906 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W906 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

MERCEDES-BENZ SPRINTER W906 – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.