6 produktów
Wybierz auto
HAR608443
Wymiary radiatora: 160 x 190 x 32 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
81,27
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
81,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH139000S
Materiał: Aluminium
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
167,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
167,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
83,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
103,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0370150009B
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
91,89
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972634
Wymiary radiatora: 160 x 190 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
125,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
125,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe OPEL COMBO B. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu OPEL COMBO B jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie OPEL COMBO B jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.