6 produktów
Wybierz auto
ABA0370150009B
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
93,59
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
93,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972634
Wymiary radiatora: 160 x 190 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
128,29
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
128,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,61
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
83,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,43
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
106,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH139000S
Materiał: Aluminium
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
147,43
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
147,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN37006197
Wymiary radiatora: 159x190x32
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
69,24
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
69,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe OPEL COMBO B. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu OPEL COMBO B jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie OPEL COMBO B jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.