Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do OPEL COMBO D

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: HAR645451

Nagrzewnica HART 645 451

Długość sieci [mm]: 159, Szerokość sieci [mm]: 187, Głębokość sieci [mm]: 26
176,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: PREMIUM LINE, Wymiary radiatora: 160x187x26, Artykuł uzupełniający / informacja uzupeł...
93,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040971455

Nagrzewnica NISSENS 71455

dla numeru OE: 95514452, Wymiary radiatora: 159 x 187 x 26 mm, Wersja: WITH PIPE SET, Materiał żeb...
295,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Nagrzewnica w samochodzie OPEL COMBO D – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe OPEL COMBO D. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie OPEL COMBO D?

Nagrzewnica samochodu OPEL COMBO D jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie OPEL COMBO D jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

OPEL COMBO D – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.