4 produkty
Wybierz auto
040972634
Wymiary radiatora: 160 x 190 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
125,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
125,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN37006197
Wymiary radiatora: 159x190x32
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
69,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
69,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
229,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
229,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510AC535894
Grubość [mm]: 32
Szerokość [mm]: 155, 165
Rozwiń więcej danych
123,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
123,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe OPEL FRONTERA. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu OPEL FRONTERA jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie OPEL FRONTERA jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.