5 produktów
Wybierz auto
Wymiary radiatora: 32.1x17.7x9.4
64,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
64,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Alternativ
Ograniczenia producenta: Valeo
Rozwiń więcej danych
106,53
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
106,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 234 x 157 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
110,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
110,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Długość sieci [mm]: 234
Rozwiń więcej danych
121,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
121,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Valeo
Grubość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
100,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
100,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PEUGEOT 207. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu PEUGEOT 207 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PEUGEOT 207 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.