5 produktów
Wybierz auto
0409707074
Dla numeru oe: 7801a133
Wymiary radiatora: 252 x 152 x 27 mm
Rozwiń więcej danych
242,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
242,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
225,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
225,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972956
Wymiary radiatora: 240 x 147 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
214,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
214,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH271000S
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Rozwiń więcej danych
327,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
327,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
242,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
242,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PEUGEOT 4008. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu PEUGEOT 4008 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PEUGEOT 4008 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.