6 produktów
Wybierz auto
040972962
Wymiary radiatora: 173 x 223 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
264,83
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
264,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
262,81
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
262,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176109
Ciężar [kg]: 0.518
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
222,27
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
222,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR645453
Długość sieci [mm]: 173
Szerokość sieci [mm]: 223
Rozwiń więcej danych
139,95
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
139,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54378
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
212,39
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
212,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH269000S
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Długość sieci [mm]: 173
Rozwiń więcej danych
248,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
248,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PEUGEOT 508. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu PEUGEOT 508 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PEUGEOT 508 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.