7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
7 produktów
Wybierz auto
040972962
Wymiary radiatora: 173 x 223 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
267,95
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
267,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176109
Ciężar [kg]: 0.518
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
235,52
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
235,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
265,41
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
265,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR645453
Długość sieci [mm]: 173
Szerokość sieci [mm]: 223
Rozwiń więcej danych
143,82
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
143,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33103310
Ciężar [kg]: 0.518
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
252,61
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
252,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAH269000S
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Długość sieci [mm]: 173
Rozwiń więcej danych
254,77
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
254,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF54378
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
211,50
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
211,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PEUGEOT 508. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu PEUGEOT 508 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PEUGEOT 508 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.