17 produktów
Wybierz auto
Producenci
040973984
Wymiary radiatora: 220 x 195 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
86,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973986
Wymiary radiatora: 300 x 195 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
140,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973987
Wymiary radiatora: 220 x 195 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
103,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN17006265
Wymiary radiatora: 300x194x33
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
67,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN09006128
Strona zabudowy: Z lewej
Wymiary radiatora: 220x195x42
Rozwiń więcej danych
54,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,98
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
80,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH147000S
Materiał: Aluminium
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
101,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH225000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
214,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH61000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
154,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR601463
Wymiary radiatora: 220 x 195 x 42 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
60,67
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
60,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218402000
91,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCNGCT003
Długość sieci [mm]: 220
Szerokość sieci [mm]: 195
Rozwiń więcej danych
63,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCNGCT000
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Długość sieci [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
81,83
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
81,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS05167
Wymiary radiatora: 220×195×42
61,53
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
61,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PEUGEOT BOXER I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu PEUGEOT BOXER I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PEUGEOT BOXER I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.