6 produktów
Wybierz auto
ERR669532
186,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
186,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH10000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
243,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
243,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DRR07003
Wymiary radiatora: 250x187x33
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
244,68
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
244,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973990
Wymiary radiatora: 249 x 174 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
168,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
168,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0090150007B
Jakość: Premium line
Wymiary radiatora: 249x173x32
Rozwiń więcej danych
91,69
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
91,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
154,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
154,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PEUGEOT EXPERT II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu PEUGEOT EXPERT II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PEUGEOT EXPERT II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.