Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
182,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
182,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP700980
119,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
119,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973249
Wymiary radiatora: 220 x 144 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
171,52
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
171,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN43006354
Wymiary radiatora: 223x145x42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Złącze na górze
Rozwiń więcej danych
102,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
102,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH17000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Rozwiń więcej danych
182,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
182,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
144,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe RENAULT GRAND SCENIC I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu RENAULT GRAND SCENIC I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie RENAULT GRAND SCENIC I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.