6 produktów
Wybierz auto
Producenci
MALAH259000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Długość sieci [mm]: 213
Rozwiń więcej danych
287,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
287,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
AVART6569
Ograniczenia producenta: Valeo
Wymiary radiatora: 213x148x22
Rozwiń więcej danych
191,73
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
191,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
271,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
271,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG350218464000
136,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
136,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
204,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
204,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973343
Dla numeru oe: 271159831r
Wymiary radiatora: 148 x 210 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
238,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
238,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe RENAULT GRAND SCENIC II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu RENAULT GRAND SCENIC II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie RENAULT GRAND SCENIC II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.