6 produktów
Wybierz auto
MAG350218464000
126,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
265,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAH259000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Długość sieci [mm]: 213
Rozwiń więcej danych
273,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
040973343
Dla numeru oe: 271159831r
Wymiary radiatora: 148 x 210 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
271,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR623350
Dla numeru oe: 271159831r
Wymiary radiatora: 148 x 210 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
141,83
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
141,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
230,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
230,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe RENAULT GRAND SCENIC II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu RENAULT GRAND SCENIC II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie RENAULT GRAND SCENIC II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.