5 produktów
Wybierz auto
HAR601401
Wymiary radiatora: 234 x 158 x 49 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
57,99
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
57,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH99000S
Materiał: Aluminium, tworzywo sztuczne, tworzywo spieniane
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
88,81
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
88,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,53
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
73,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,54
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
55,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973252
Wymiary radiatora: 234 x 158 x 49 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
77,03
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
77,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe RENAULT MEGANE I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu RENAULT MEGANE I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie RENAULT MEGANE I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.