Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do SEAT LEON I

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: MALAH72000S

Nagrzewnica MAHLE AH 72 000S

Materiał: Aluminium, tworzywo spieniane, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu...
90,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ28190011201

Nagrzewnica VIKA 28190011201

Ciężar [kg]: 0.76, Wymagana ilość: 1
64,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
57,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPG1126300100

Nagrzewnica JP GROUP 1126300100

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna, Wymiary radiatora: 234x...
79,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VEMV15610006

Nagrzewnica VEMO V15-61-0006

Wymiary radiatora: 234-155-42, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierow...
78,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR601829

Nagrzewnica HART 601 829

Ciężar [kg]: 0.686, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lew...
51,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MALAH20000S

Nagrzewnica MAHLE AH 20 000S

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, Wyposażeni...
105,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 044658223

Nagrzewnica NRF 58223

Grubość [mm]: 42, Szerokość [mm]: 157, Wysokość [mm]: 234, Materiał: Aluminium, Jakość/Klas...
57,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 044653402

Nagrzewnica NRF 53402

Grubość [mm]: 42, Szerokość [mm]: 157, Wysokość [mm]: 234, Materiał: Aluminium, Jakość/Klas...
88,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 42, Szerokość [mm]: 157, Wysokość [mm]: 234
60,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA0030150005

Nagrzewnica ABAKUS 003-015-0005

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna, Wymiary radiatora: 234x...
59,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040973921

Nagrzewnica NISSENS 73921

Wymiary radiatora: 235 x 157 x 42 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
75,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Nagrzewnica w samochodzie SEAT LEON I – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe SEAT LEON I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie SEAT LEON I?

Nagrzewnica samochodu SEAT LEON I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie SEAT LEON I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

SEAT LEON I – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.