5 produktów
Wybierz auto
040973642
Wymiary radiatora: 231 x 176 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
115,84
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
115,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,80
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
87,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH70000S
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Rozwiń więcej danych
132,22
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
132,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR608405
Wymiary radiatora: 231 x 176 x 42 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
76,72
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
76,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0520150006
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 240x177x42
Rozwiń więcej danych
79,45
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
79,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VOLVO V90 I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu VOLVO V90 I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VOLVO V90 I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.