5 produktów
Wybierz auto
Producenci
86,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH70000S
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Rozwiń więcej danych
133,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973642
Wymiary radiatora: 231 x 176 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
114,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR608405
Wymiary radiatora: 231 x 176 x 42 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
77,19
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
77,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0520150006
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 240x177x42
Rozwiń więcej danych
80,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VOLVO V90 I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu VOLVO V90 I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VOLVO V90 I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.