Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do VW POLO V

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiary radiatora: 178 x 171 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

235,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 179 x 177 x 32 mm

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,81

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

74,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 179

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 179 x 177 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

164,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

164,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna

Wymiary radiatora: 177x177x32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,21

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

72,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu

219,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

219,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość sieci [mm]: 178

Szerokość sieci [mm]: 171

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

173,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

173,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

66,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

66,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 179

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW POLO V

Nagrzewnica w samochodzie VW POLO V – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VW POLO V. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie VW POLO V?

Nagrzewnica samochodu VW POLO V jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VW POLO V jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

VW POLO V – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.