5 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 9662143180
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
177,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
177,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV334
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
79,36
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
79,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550774A
Ilość połączeń: 3
63,74
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
63,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396DPS00006
122,76
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
122,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT54301
60,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
60,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia spalin występuje w egzemplarzach samochodu PEUGEOT PARTNER I wyposażonych w filtr cząstek stałych. Czujnik różnicy ciśnień mierzy ciśnienie spalin w układzie wydechowym i przekazuje tę informację do sterownika silnika. Sterownik może dzięki temu określić, kiedy należy przeprowadzić procedurę oczyszczania filtra DPF. Wówczas do komory spalania dostarczona zostanie bogatsza mieszanka, która podniesie temperaturę i pozwoli wypalić filtr cząstek stałych.
Niesprawny czujnik ciśnienia spalin nie informuje jednostki sterującej samochodu PEUGEOT PARTNER I o konieczności wypalenia filtra. W efekcie obniża się jego przepustowość, co prowadzi do całkowitego i nieodwracalnego zapchania filtra. Konsekwencją może być nawet uszkodzenie silnika. O awarii powinna informować kontrolka silnika na desce rozdzielczej. Aby potwierdzić, że to właśnie czujnik ciśnienia spalin jest powodem zapalenia się kontrolki, należy odczytać kod błędu podczas diagnostyki komputerowej.
Awaria czujnika ciśnienia spalin objawia się poprzez wzrost spalania spowodowany zbyt bogatą mieszanką paliwowo-powietrzną. Da się zauważyć również podwyższoną temperaturę silnika. Objawy widoczne podczas jazdy z niesprawnym czujnikiem ciśnienia spalin to opóźniona reakcja silnika na pedał gazu oraz widocznie słabsze osiągi.