25 produktów
Wybierz auto
NTYESLAU007
69,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
69,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLAU005
69,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
69,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLAU003
77,51
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
77,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA81635
Długość przewodu [mm]: 320
Ilość przewodów: 4
238,15
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
238,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLCH002
75,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
75,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLDW001
77,51
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
77,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLCH003
79,06
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
79,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLUV001
85,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
85,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLAU008
77,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
77,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLRE001
77,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
77,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV51760004
238,94
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
238,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLCH004
69,71
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
69,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1998073
Długość [mm]: 470, 500
172,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
172,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
151,53
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
151,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALLS140727
117,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
117,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG466016355159
113,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
113,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLPL007
69,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
69,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400466016355127
Długość [mm]: 500
Rezystancja [ohm]: 6
Rozwiń więcej danych
133,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
133,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESLCH009
66,58
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
66,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG07065
Ciężar [kg]: 0.1
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1.5
Rozwiń więcej danych
142,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
142,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sonda lambda mierzy skład spalin przepływających przez układ wydechowy samochodu CHEVROLET SPARK Spark III. Dzięki temu moduł zarządzający pracą silnika może optymalnie dobierać dawkę paliwa i regulować skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Sonda lambda umożliwia zachowanie odpowiednich proporcji paliwa oraz powietrza w mieszance. Optymalna mieszanka dla silnika benzynowego – taka, w której na 1 kg spalonego paliwa przypada 14,7 kg powietrza – jest nazywana mieszanką stechiometryczną. Zachowanie proporcji paliwa i tlenu możliwie zbliżonych do stechiometrycznych przekłada się na sprawną pracę katalizatora redukującego szkodliwe substancje w spalinach.
O niesprawności sondy lambda informuje kontrolka „check engine” na desce rozdzielczej. Kontrolka silnika może sygnalizować również inne awarie, dlatego nieprawidłowe działanie sondy należy zweryfikować poprzez odczyt błędów i diagnostykę komputerową. Nieprawidłowe odczyty sondy lambda uniemożliwiają dobór optymalnych proporcji mieszanki paliwowo-powietrznej, co przekłada się na pracę silnika i zachowanie samochodu podczas jazdy. Da się wówczas zauważyć spadek mocy, a także problemy z osiąganiem prędkości oraz wkręcaniem silnika na wysokie obroty. Zdarzają się także przypadki gaśnięcia silnika. Objawem awarii jest także zwiększone spalanie, które może wzrosnąć nawet o połowę.
Jazda samochodem CHEVROLET SPARK Spark III z niesprawną sondą lambda prowadzi w dłuższym okresie do poważnej awarii katalizatora spalin. W efekcie traci on swoją warstwę aktywną i możliwość skutecznego oczyszczania spalin.
Powodem uszkodzenia sondy lambda może być niska jakość tankowanego paliwa. Awarię powodują również cząsteczki wody lub oleju przedostające się do układu wydechowego. Wśród przyczyn problemów z sondą lambda należy wymienić także możliwość zerwania lub przetarcia przewodów łączących sondę z komputerem pokładowym.