Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
103 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 860
Liczba przewodów: 2
341,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
341,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
351,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
Ciężar [kg]: 0.0705
Rozwiń więcej danych
229,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
229,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 405
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
148,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 660
Ilość biegunów: 2
161,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przed filtrem cząstek stałych
Długość przewodu [mm]: 644
Rozwiń więcej danych
241,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
241,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 850
Rodzaj czujnika: Typ czujnika zamknięty
Rozwiń więcej danych
213,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
213,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 680
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
363,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
363,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość przewodu [mm]: 480
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
270,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
270,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
Układ wydechowy: Za katalizatorem
298,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
Układ wydechowy: Za filtrem cząstek stałych
353,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
353,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
168,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 630
Ilość biegunów: 2
209,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
209,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 167
258,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
258,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 2
314,37
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
314,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 2
314,37
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
314,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 5
Długość [mm]: 345
Rozwiń więcej danych
148,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rozmiar klucza: 17
219,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 51
Gwintowana złączka: M14x1.5mm
Rozwiń więcej danych
266,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Aby silnik samochodu mógł pracować w optymalnych warunkach, konieczna jest stała kontrola temperatury oleju, płynu chłodzącego, powietrza, a nawet spalin. Za tę ostatnią kwestię odpowiada czujnik temperatury spalin. Jest on niezbędnym elementem układu recyrkulacji spalin, potrzebny także do prawidłowej pracy filtra cząstek stałych czy katalizatora. Czujnik temperatury spalin w pojeździe VW GOLF V zabezpiecza silnik przed przegrzaniem i jest elementem systemu autodiagnostyki silnika.
Obecnie w motoryzacji stosuje się dwa typy czujników temperatury spalin – NTC lub PTC. Czujniki NTC zawierają metalowe elementy, których rezystancja maleje, kiedy temperatura rośnie. Czujniki PTC wykazują wzrost rezystancji przy wzroście temperatury. W przypadku samochodu VW GOLF V przed wymianą elementu należy upewnić się, który rodzaj czujnika zamontowano w pojeździe. Najlepiej sugerować się numerem części oryginalnej.
Czujniki temperaturowe, takie jak czujnik temperatury spalin, pracują w trudnych warunkach. Zdarza się zatem, że z czasem odmawiają posłuszeństwa. Kiedy taki czujnik działa nieprawidłowo, objawem może być zwiększone zużycie paliwa, przegrzewanie się katalizatora czy niewłaściwe ciśnienie doładowania silnika. Należy poddać samochód badaniu testerem diagnostycznym, aby zweryfikować, czy przyczyną usterek jest niewłaściwa praca czujnika. W pojazdach VW GOLF V naprawa czujnika temperatury spalin nie wchodzi w grę. Musi on zostać wymieniony na nowy element.