7 produktów
Wybierz auto
VDO2910000216000
Ilość biegunów: 2
Układ wydechowy: Za katalizatorem
301,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
301,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC220146
Rozmiar klucza: 17
217,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV30SKV028
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.08
Rozwiń więcej danych
149,53
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
149,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986259052
Długość przewodu [mm]: 167
239,84
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
239,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF707075
Napięcie [v]: 12
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozwiń więcej danych
165,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE708369340
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
185,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
235,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Aby silnik samochodu mógł pracować w optymalnych warunkach, konieczna jest stała kontrola temperatury oleju, płynu chłodzącego, powietrza, a nawet spalin. Za tę ostatnią kwestię odpowiada czujnik temperatury spalin. Jest on niezbędnym elementem układu recyrkulacji spalin, potrzebny także do prawidłowej pracy filtra cząstek stałych czy katalizatora. Czujnik temperatury spalin w pojeździe VW LUPO zabezpiecza silnik przed przegrzaniem i jest elementem systemu autodiagnostyki silnika.
Obecnie w motoryzacji stosuje się dwa typy czujników temperatury spalin – NTC lub PTC. Czujniki NTC zawierają metalowe elementy, których rezystancja maleje, kiedy temperatura rośnie. Czujniki PTC wykazują wzrost rezystancji przy wzroście temperatury. W przypadku samochodu VW LUPO przed wymianą elementu należy upewnić się, który rodzaj czujnika zamontowano w pojeździe. Najlepiej sugerować się numerem części oryginalnej.
Czujniki temperaturowe, takie jak czujnik temperatury spalin, pracują w trudnych warunkach. Zdarza się zatem, że z czasem odmawiają posłuszeństwa. Kiedy taki czujnik działa nieprawidłowo, objawem może być zwiększone zużycie paliwa, przegrzewanie się katalizatora czy niewłaściwe ciśnienie doładowania silnika. Należy poddać samochód badaniu testerem diagnostycznym, aby zweryfikować, czy przyczyną usterek jest niewłaściwa praca czujnika. W pojazdach VW LUPO naprawa czujnika temperatury spalin nie wchodzi w grę. Musi on zostać wymieniony na nowy element.