8 produktów
Wybierz auto
MEY1148000186
Ilość biegunów: 2
194,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
194,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986259105
351,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
351,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE711020170
Napięcie [v]: 5
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
244,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
244,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986259080
Długość przewodu [mm]: 632
278,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
278,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC220257
52,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE711020230
Napięcie [v]: 5
Strona zabudowy: Przed filtrem cząstek stałych
Rozwiń więcej danych
276,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
276,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY1148000179
Ilość biegunów: 2
211,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
211,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE711020220
Napięcie [v]: 5
Strona zabudowy: Za filtrem cząstek stałych
Rozwiń więcej danych
248,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
248,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Aby silnik samochodu mógł pracować w optymalnych warunkach, konieczna jest stała kontrola temperatury oleju, płynu chłodzącego, powietrza, a nawet spalin. Za tę ostatnią kwestię odpowiada czujnik temperatury spalin. Jest on niezbędnym elementem układu recyrkulacji spalin, potrzebny także do prawidłowej pracy filtra cząstek stałych czy katalizatora. Czujnik temperatury spalin w pojeździe VW POLO VI zabezpiecza silnik przed przegrzaniem i jest elementem systemu autodiagnostyki silnika.
Obecnie w motoryzacji stosuje się dwa typy czujników temperatury spalin – NTC lub PTC. Czujniki NTC zawierają metalowe elementy, których rezystancja maleje, kiedy temperatura rośnie. Czujniki PTC wykazują wzrost rezystancji przy wzroście temperatury. W przypadku samochodu VW POLO VI przed wymianą elementu należy upewnić się, który rodzaj czujnika zamontowano w pojeździe. Najlepiej sugerować się numerem części oryginalnej.
Czujniki temperaturowe, takie jak czujnik temperatury spalin, pracują w trudnych warunkach. Zdarza się zatem, że z czasem odmawiają posłuszeństwa. Kiedy taki czujnik działa nieprawidłowo, objawem może być zwiększone zużycie paliwa, przegrzewanie się katalizatora czy niewłaściwe ciśnienie doładowania silnika. Należy poddać samochód badaniu testerem diagnostycznym, aby zweryfikować, czy przyczyną usterek jest niewłaściwa praca czujnika. W pojazdach VW POLO VI naprawa czujnika temperatury spalin nie wchodzi w grę. Musi on zostać wymieniony na nowy element.