Powiadom mnie o dostępności

Filtry cząstek stałych DPF do CITROËN JUMPER Jumper II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Jakość: Cordierite

Długość [mm]: 900

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 614,66

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

1 614,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

516,90

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

516,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 532,74

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

1 532,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 785

Norma emisji spalin: Euro 5

1 311,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 311,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 338,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 338,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Jakość: Standard neuteil

Dopuszczony dla rodzaju silnika (gra): Olej napędowy

1 375,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 375,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

366,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

366,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN Jumper II

Filtr cząstek stałych w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II – dla zachowania normy emisji spalin

Filtr cząstek stałych do samochodu CITROËN JUMPER Jumper II odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.

Wypalanie filtra DPF w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II

Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód CITROËN JUMPER Jumper II z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.

Wymiana filtra cząstek stałych w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II

Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.