12 produktów
Wybierz auto
04411700035
Opcja wyposażenia: 00000000000000008841
Średnica [mm]: 0
Rozwiń więcej danych
1 049,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
1 049,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Kordieryt
Norma emisji spalin: Euro 4
749,10
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
749,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276032
Jakość: Cordierite
Długość [mm]: 800
Rozwiń więcej danych
1 408,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
1 408,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010025
1 212,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
1 212,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFCT000
1 532,74
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
1 532,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFAR000
Typ katalizatora: Z katalizatoremdiesel (oxi-kat)
1 590,65
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
1 590,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFPL004
Jakość: Cordierite
Długość [mm]: 710
Rozwiń więcej danych
1 290,08
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
1 290,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010022
1 269,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
1 269,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFPE006
Materiał: Kordieryt
Norma emisji spalin: Euro 5
1 738,29
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
1 738,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Kordieryt
Norma emisji spalin: Euro 4
Rozwiń więcej danych
1 233,03
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
1 233,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT84023
Długość [mm]: 785
Norma emisji spalin: Euro 5
1 332,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
1 332,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010023
1 239,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
1 239,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Filtr cząstek stałych do samochodu FIAT odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.
Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód FIAT z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.
Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie FIAT konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.