7 produktów
Wybierz auto
034473072
Jakość: Cordierite
Długość [mm]: 271
Rozwiń więcej danych
1 919,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
1 919,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFPE000
1 436,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
1 436,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFPE003
Materiał: Kordieryt
Norma emisji spalin: Euro 4
857,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
857,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFPE004
Jakość: Cordierite
Długość [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
897,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
897,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Pojemność [litr]: 1.7
Rodzaj połączenia: Torba
286,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Pojemność [litr]: 1.7
Rodzaj połączenia: Torba
578,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
578,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010029
1 017,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 017,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Filtr cząstek stałych do samochodu PEUGEOT 207 odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.
Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód PEUGEOT 207 z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.
Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie PEUGEOT 207 konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.