close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Filtry cząstek stałych DPF do PEUGEOT 5008

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Filtr cząstek stałych NTY DPF-PE-003

Materiał: Kordieryt

Norma emisji spalin: Euro 4

857,30

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: śr. 30.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: śr. 30.04

857,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 351,23

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: śr. 30.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: śr. 30.04

1 351,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Filtr cząstek stałych WALKER 73072

Jakość: Cordierite

Długość [mm]: 271

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 898,30

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: śr. 30.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: śr. 30.04

1 898,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Filtr cząstek stałych NTY DPF-PE-002

Jakość: Cordierite

Długość [mm]: 271

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

922,22

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: wt. 29.04

922,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do PEUGEOT 5008

Filtr cząstek stałych w samochodzie PEUGEOT 5008 – dla zachowania normy emisji spalin

Filtr cząstek stałych do samochodu PEUGEOT 5008 odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.

Wypalanie filtra DPF w samochodzie PEUGEOT 5008

Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód PEUGEOT 5008 z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.

Wymiana filtra cząstek stałych w samochodzie PEUGEOT 5008

Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie PEUGEOT 5008 konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.