16 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341165590
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340713197100
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341768104
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGAMG5588
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341834793
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR735370
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340713815900
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0418026638P
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041713118300
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AJU13169500
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340712460230
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340712551310
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041713118900
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGAMG5586
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340715418400
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418460038P
Dostawa na piątek, 28 czerwca
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie DAEWOO NUBIRA kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach DAEWOO NUBIRA pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie DAEWOO NUBIRA może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.