7 produktów
Wybierz auto
39,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
28,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713148000
Grubość [mm]: 1.2
Długość [mm]: 325
Rozwiń więcej danych
16,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713116800
Grubość [mm]: 1.3
Długość [mm]: 380
Rozwiń więcej danych
17,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie FIAT STILO VAN kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach FIAT STILO VAN pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie FIAT STILO VAN może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.