9 produktów
Wybierz auto
0340711010600
54,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO70U0311OYO
20,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO70U0505OYO
20,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
65,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713224600
68,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Norma emisji spalin: Euro 5
66,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
55,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie KIA MAGENTIS II kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach KIA MAGENTIS II pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie KIA MAGENTIS II może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.