8 produktów
Wybierz auto
23,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713178200
Grubość [mm]: 0.2
Długość [mm]: 369
Rozwiń więcej danych
34,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418460190P
25,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715290400
20,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715301800
42,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418460198P
43,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713089900
Grubość [mm]: 1
Długość [mm]: 315
Rozwiń więcej danych
70,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
74,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO II kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach MITSUBISHI PAJERO II pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.