8 produktów
Wybierz auto
35,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
35,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498412019
44,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
38,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13179900
Grubość [mm]: 0.4
Długość [mm]: 415
Rozwiń więcej danych
58,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498412010
29,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713428700
34,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13184200
72,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713532100
37,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie OPEL SPEEDSTER kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach OPEL SPEEDSTER pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie OPEL SPEEDSTER może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.