8 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osłoną termiczną
63,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
88,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osłoną termiczną
155,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez osłony termicznej
50,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713903700
73,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie PEUGEOT 5008 II kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach PEUGEOT 5008 II pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie PEUGEOT 5008 II może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.