Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora wydechowego do PEUGEOT PARTNER III

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Materiał: metal
84,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj...
50,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
91,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Uszczelka kolektora wydechowego – PEUGEOT PARTNER III

W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie PEUGEOT PARTNER III kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.

Wymiana uszczelki kolektora dolotowego w samochodzie PEUGEOT PARTNER III – kiedy jest potrzebna?

Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach PEUGEOT PARTNER III pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.

Objawy uszkodzenia uszczelki kolektora wydechowego w samochodzie PEUGEOT PARTNER III

Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie PEUGEOT PARTNER III może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.