8 produktów
Wybierz auto
0340712591930
Grubość [mm]: 1.2
12,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498421013
36,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715232400
36,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715254700
69,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
69,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418423122H
13,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418023139P
27,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713054500
Grubość [mm]: 1.5
Długość [mm]: 336
Rozwiń więcej danych
58,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie SUZUKI SAMURAI kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach SUZUKI SAMURAI pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie SUZUKI SAMURAI może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.